selamat datang di blog puslajayah2h , kami adalah distributor pulsa terpercaya pilihan rakyat indonesia , kami dapat membantu anda menjadi seorang enterpreuneur mandiri , segera bergabung bersama kami jangan lewatkan kesempatan emas ini . salam hangat blogger membantu blogger

pt circle , ptc terbaik

Xiaomi Perkenalkan Power Bank Terbaru

Tipis dan mungkin tertipis di kelasnya, Xiaomi baru-baru ini telah memperkenalkan seri power bank terbaru yang fokus kepada ketebalan produk tersebut.

Lain daripada konsep biasa yang ada pada kebanyakan power bank dalam pasaran pada hari ini, power bank terbaharu ini hadir dengan rekaaan yang sangat nipis.

Dengan ketebalan sekitar 9.9 milimeter, pengguna dapat memasukkannya ke dalam kantong dengan mudah. Selain tipis, power bank dengan kapasitas 5,000 mAh ini juga lebih aman dengan penggunaan bateri Lithium-ion polymer. Yaitu salah satu bahan yang dikatakan telah dibuat oleh salah satu pembekal barangan Apple.

Apa yang pasti, dengan ketipisan yang ada padanya, power bank kali ini tampak lebih elegan dan lebih mudah untuk dibawa ke mana-mana. Selain reka bentuk nipis yang menjadi kelebihan utama, satu lagi kelebihan yang mendapat perhatian adalah harga jualan yang diperkenalkan Xiaomi untuk model baharu kali ini.

Pengguna bisa mendapatkan power bank ini pada harga yang amat rendah iaitu sekitar RM26 (Rp 93.600).

Pesaing terdekat untuk model ini ialah model terbaharu Pineng iaitu Pineng 983 yang mempunyai ketebalan sekitar 15 milimeter, namun dilengkapi dengan daya lebih besar yaitu 10,000 mAh. Pineng 983 telah pun mula dijual di Malaysia pada harga serendah RM50.

0 Response to "Xiaomi Perkenalkan Power Bank Terbaru"

Post a Comment

Pingmyurl.com